Blogger Layouts

Blogspot | Flickr | Twitter | Facebook | Tumblr | 500px | Myspace

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Times Now..!!

Thursday, October 7, 2010

Aku Bukan Manusia Sempurna

Aku tidak mengerti mahupun fahami..
Apa mahumu, apa kehendakmu sehingga aku diperlakukan sebegini..
Kau memalukan aku, kau menghina aku sehingga..
Diri aku benar-benar terasa dengan semua itu..
Ape salahku padamu..??
Apa kesilapanku sehingga kamu sanggup berkata begitu..
Tidakkah kau kesali semua itu..??
Tidakkah kau malu dengan dirimu sendiri..??
Lihatlah dirimu..
Lihatlah..
Adakah kamu begitu sempurna sehingga begitu mudah untuk kamu mencerca insan di sekelilingmu..
Sedarlah dari mimpimu..
Sedarlah dari dunia fantasimu..
Sifatmu yang sebegitu akan buat kamu di pandang hina oleh insan lain..
Jangan musnahkan diri kamu sendiri..
Kelak yang merana itu adalah kamu..
Takdir ditentukan oleh allah..
Kita hanya merancang tetapi allah yang akan tentukan semua itu..
Fikirkanlah..

No comments:

Post a Comment

--> Dah baca . ?
--> Komen la kalau ta terpaksa :D

Likes My Blog ^__^

 
COPYRIGHT © 2010-2012 . All Right Reserved by Zailani Hairuddin