Blogger Layouts

Blogspot | Flickr | Twitter | Facebook | Tumblr | 500px | Myspace

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Times Now..!!

Saturday, October 9, 2010

Salju Cinta

Wahai kekasihku..
Tidakkah kau merasakan bahawa beban yang aku pikul benar-benar menyiksa jiwaku..
Terpaksa berjauhan darimu..
Terpaksa merana kerana rindu..
Terpaksa menyintai dan menyayangi mu dari jarak yang begitu jauh dariku..
Mengapa kau wahai kekasih tidak pernah merasakannya..
Tahukah kau cinta yang aku berikan adalah ikhlas dan hanya buat dirimu semat-mata..
Dan sekiranya kaulah yang sentiasa menyayangi aku..
Maka haruslah kau mengerti akan hatiku yang ikhlas menyintaimu..
Itu adalah perkara yang amat aku impikan bersamamu..
Bilakah kau akan mengerti setelah pelbagai perkara yang telah aku lakukan dan korbankan apa yang aku sayangkan hanya untukmu..
Dan jika kau kekasih yang setia bersamaku..
Janganlah biarkan diriku hidup di dalam dunia kerunsingan..
Bantulah aku mengecapi kebahagiaan di dunia ini walaupun segalanya hanyalah sementara..

No comments:

Post a Comment

--> Dah baca . ?
--> Komen la kalau ta terpaksa :D

Likes My Blog ^__^

 
COPYRIGHT © 2010-2012 . All Right Reserved by Zailani Hairuddin