Blogger Layouts

Blogspot | Flickr | Twitter | Facebook | Tumblr | 500px | Myspace

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Times Now..!!

Monday, December 12, 2011

Ilham yang datang dari Aku dan Dia

Huhuu.. Letihnya aku malam tadi. Walaupun letih, aku happy sangat dapat berada dekat dengan si dia cantik jelita.. Wink2.. Wooooww.. Ayat dah macam aku ni jambu air dah. Bhaha..:D Apepun ta bolehkan.. Erk..?? Sibuk. Lantak aku la. Kau ade ke..?? Haha..

Okie. Sudah membobel2, now aku na start aku punya ilham malam tadi.. Hah. Ilham nih aku dapat lepas aku puas bergayut bagai monyet yang tak pernah tengok orang. Hahaha.. Mula2 nak tydo, tapiiii.. Aduii.. Puas guling2 kiri kanan, still ta boleh tydo. So, aku ciptakan ni untuk si dia. Ehem2x..

Maka, terciptalah puitis ni aku tujukan buat si dia yang aku hargai.. Wooowwww..:)


C..
Untuk ceritera, 2 hati..
Bertemu tanpa di rancang dan berkasih pula tanpa pernah di duga.
Tiba-tiba..
Dalam hati wujudnya perasaan sayang.
Satu perasaan yang terlalu sukar untuk di gambar serta aku nyatakan..
Namun yang pasti.
Itulah cinta yang aku cari-cari..

I..
Untuk impian sebuah perhubungan..
Pastinya yang di impian adalah perhubungan yang indah belaka.
Biarpun tidak mudah untuk di gapai, di galas dan di redah..
Namun kuasa sebuah percintaan mampu mengatasi segalanya tanpa kita sedarinya.

N
Untuk nur yang menerangi cinta yang terjalin antara aku dan dia.
Wajah, hidup dan segalanya di rasakan terang tanpa dapat di nilai kehebatannya..
Kerana..
Kehadiran insan yang bernama kekasih buatkan aku menjadi hidup di alam fantasinya.

T
Untuk tulus ikhlas dalam meluahkan rasa sayang antara kami berdua.
Tiadalah rasa sangsi dan tiadalah jua rasa gusar untuk kami nyatakan dialah satu-satunya pilihan yang kami damba..

A
Untuk aku dan dia..
Semoga hubungan ini terus di restui dan jua di berkati sehingga kami akhiri dengan sebuah ikatan yang suci.

Okie abis. Sorie la.. Ending short sikit sebab mata aku da macam apek ta cukup tidur. Bhaha..:D Jumpa u all di entri yang laen pulak okie. Take gud care guys.

No comments:

Post a Comment

--> Dah baca . ?
--> Komen la kalau ta terpaksa :D

Likes My Blog ^__^

 
COPYRIGHT © 2010-2012 . All Right Reserved by Zailani Hairuddin