Blogger Layouts

Blogspot | Flickr | Twitter | Facebook | Tumblr | 500px | Myspace

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Times Now..!!

Tuesday, December 13, 2011

Ilham yang datang tanpa aku duga

Hye guys.. Thanks sebab usha2 aku kat sini. Ehehehe..:)

Hah.. Aku na story cikit pasal ari ni pada korang tentang aku..

Uishh.. Letih betul la ari nih. Malam tadi dah la tydo lewat. Sekali pagi tadi, kena pulak aku bangun awal.. Adoiii.. Pening palo den ni.. Apepun ta boleh. Tapi tapee.. Moh aku story kenape..

Ginilah citenye..

Abah aku ta sihat.. Demamm.. Keciyan abah aku. Soo.. kes tu la aku kene gegar awal dengan mak aku tadi. Sebabnya, aku nak kene anta abah aku pegi klinik.. Hah.. Cam tu jela. Haha..:D

Okie3, aku sambung cikit lagi.. Yelahkan, korang faham2 jelah.. Kita ni takkan ade di mukabumi ni tanpa dorang.. So, berkorban lakan.. Bukan nak tunjuk baik tapi tu dah tanggungjawap kita sebagai anak.. Ta gitu.. Hee..

Takan la aku sebagai anak dya na buat ta tahu je.. Kunk di cop plak anak derhaka.. Huish.. Takowttttt aku.. Bhahaha..:D Confirm2 neraka jahanam aku kene campak. Adoiii.. Perit kowt.. Hakhak..:D

Ade sikit lagi story.. Hah.. Bila da balik ape sume.. Aku picit la kepala bapak aku pas uh tetibe ade ilham yang masuk otak aku. Akupun ape lagi, cepat-cepat grab fon dan mula menaip dengan tangan kiri.

Erk..?? Tamakkan aku. 2,2 tangan na buat kerje. Hee.. So now, aku na kongsi dengan korang ape yang dah aku karang.. Weheee.. Enjoy Buddies..:)


Hidup ibarat lilin.
Bila dinyalakan maka akan bercahaya..
Bila dipadamkan apinya maka akan gelaplah seluruh pelusuk yang di teranginya.
Hidup bukan untuk di tafsir.
Apa yang di rancang belum tentu menjadi suatu kenyataan.
Namun..
Selagi ada harapan..
Selagi itulah usaha harus di teruskan agar impian mampu untuk di realisasikan.

Hah.. Short je tapi kalau korang pahami betul2.. Mendalam maksud nih. Cewah.. Buwerrxxx.. Geli.. Haha..:D Ade aku kisah.. Lantak la situ.

Sebenarnya, aku tujukan ni untuk insan yang aku benar2 sayang.. Berbagai-bagai dugaan telah menimpanya hingga dia jatuh tersungkur. Huhu..

So now, aku nak jalankan tanggungjawab aku untuk buat dia bangun. Mungkin aku tak mampu untuk buat dia bangun terus tapi aku akan cuba untuk papah dia hingga dia bertenaga untuk bangun dan berdiri teguh menghadapi segalanya.. Sobs2.. okie, aku dah tertacink nih.. Erk..?? Lantaklah. aku ade perasaankan.. Hah.. So cam tu jelah.. Kita jumpe di next entri..

Lurve u guys..:)

No comments:

Post a Comment

--> Dah baca . ?
--> Komen la kalau ta terpaksa :D

Likes My Blog ^__^

 
COPYRIGHT © 2010-2012 . All Right Reserved by Zailani Hairuddin