Blogger Layouts

Blogspot | Flickr | Twitter | Facebook | Tumblr | 500px | Myspace

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Times Now..!!

Wednesday, December 14, 2011

Bila tuhan maha kuasa mula memberi petunjuk


ya allah..
kau berikan dia padaku tika aku perlukannya..
kini.
kenapa harus kau ambil dia tika aku sedang bahagia..
bertapa perit aku untuk menerima..
bertapa sedih hati ini untuk aku bangun semula..
dia yang aku anggap adalah insan yang bertandang buat selama-lamanya..
akhirnya pergi sebelum sempat aku akhirinya..
ya allah.
berikanlah dia ketabahan ya allah..
berikanlah dia kekuatan ya allah.
ingin aku pimpini dia.
ingin benar hati ini untuk mendekatinya..
tapi..
adakah semua ini akan buat segalanya kembali seperti biasa..
kenapa sayang kau bohongi diri aku yang telah mencuba segala2nya buatmu..??
kenapa..??
apakah kurangnya aku lagi terhadapmu hingga tegar benar kau menyembunyikannya dariku.
ya allah.
sekiranya kau pertemukan aku dengannya lagi..
berikanlah kami hati yang suci..
berikanlah kami ketulusan hati yang kami impi.
aku mahukan nya ya allah..
aku cintakan nya ya allah..
berubahlah sayang..!!
ketulusan mu sentiasa ku nanti.

No comments:

Post a Comment

--> Dah baca . ?
--> Komen la kalau ta terpaksa :D

Likes My Blog ^__^

 
COPYRIGHT © 2010-2012 . All Right Reserved by Zailani Hairuddin