Blogger Layouts

Blogspot | Flickr | Twitter | Facebook | Tumblr | 500px | Myspace

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Times Now..!!

Wednesday, December 14, 2011

tik tok tik tok



hye guyss..

now jam da menunjukkan pukul 2.30 tapi handset aku still ta berbunyi..
soo. macam mane nih..?? korang rase.. nak ke dia contact aku ari nih.. waktu berjalan meninggalkan aku. urghhhh..

hurrrummmm..:( erk..?? (aku shuka buat macam ni masa dengan dia) haha..:D betul2 buat aku rasa yang diri nih manja. erk..?? werxxx.. muntah ijau sudah..!! hahaha..:D

okie. kita kembali pada topik utama aku ari nih tentang dia. rindunya aku pada dia .. pergh.. tuhan je yang tahu.. lidah aku dah kelu na berkata2. senang cite, jem dah ni. aih..

mata dan telinga memang tajam lah waktu nih.. aih.. tadi ade masuk satu text, cepat2 aku grab fon.. rupa2nya...... celcom xtra yang anta. urghh.. hilang aku punya semangat guys. huhu.

okielah.. nanti kite sambung entri yang lain okie. aku na chill kejab. hati aku berdebar2 dah macam nak pergi berperang ni. hahaha..:D

take care guys. smile always okie n enjoy..:)

pssttt : penantian adalah satu penyiksaan

No comments:

Post a Comment

--> Dah baca . ?
--> Komen la kalau ta terpaksa :D

Likes My Blog ^__^

 
COPYRIGHT © 2010-2012 . All Right Reserved by Zailani Hairuddin