Blogger Layouts

Blogspot | Flickr | Twitter | Facebook | Tumblr | 500px | Myspace

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Times Now..!!

Thursday, January 5, 2012

Pergh . . Gojes gitu . ! shot je ikut dan :D

hye guys . jumpa kita lagi hari ni . mudah2an korang hepi2 selalu okie . ari nih aku nak kongsi sikit pasal g shot talent ni name dia ena . ! oMg . gojes gitu :D korang jangan nak mimpi nak rapat dengan dia . tah di pandang ke ta tah . bek korang wat dek je cam aku ^^

aku tadi pun pergi just shot2 then aku blah . malas duk lama2 . nanti dok jeling2 last2 juling mata aku :D ap pun ta bleh . so, ni ad sikit picture dia yang aku shot tadi . banyak tapi ckit je yang baru siap . adoii . nanti aku upload len okie :)








amacam . ? cun kan . ? hahaha :D sudah3 . ta perlu nak berangan sangat la ye . okie la . aku cau dulu . nak edit gambar dia ni ta siap2 lagi hah . sakit pinggang2 aku tahu . almaklumlah . kerusi rumah aku ni terlalu mahal :D

okie guys . sambutlah salam aku dan aku doakan korang sentiasa di rahmati . amin . sesape nak jadi talent aku , jangan lupa contact aku ye . nanti dah contact baru la ade cerite . ! no aku . ? nak mintak la . haha :D ta gitu ke :D salam .

No comments:

Post a Comment

--> Dah baca . ?
--> Komen la kalau ta terpaksa :D

Likes My Blog ^__^

 
COPYRIGHT © 2010-2012 . All Right Reserved by Zailani Hairuddin