Blogger Layouts

Blogspot | Flickr | Twitter | Facebook | Tumblr | 500px | Myspace

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Times Now..!!

Saturday, January 7, 2012

Taikotai . ! :D puih . .

hoho . ! ape kaba guys . ? aku harapkan seperti biase . korang sihat2 okie . ! ^^ ari ni aku bosan tahap gaban so aku nak kasi update sikit blog aku ni hah . takowt bersawang je kalau ta di cuci :D

baru2 ni aku ada la kuar jenjalan ngan member2 aku kat teluk chempedak . gempak kowt . ! tapi .. aku malas nak story panjang . ni hah ade 2 gambar aku dengan geng aku . sape nak membe aku , inform2 la . haha :D



so . cam tu jelah . saje wat semak je ni hah :D jumpa lagi guys . lurve u all . ! ^^ take gud care okie . salam dari aku buat korang semua :)

No comments:

Post a Comment

--> Dah baca . ?
--> Komen la kalau ta terpaksa :D

Likes My Blog ^__^

 
COPYRIGHT © 2010-2012 . All Right Reserved by Zailani Hairuddin